Vadovavimas komandai dažnai yra varginantis ir reikalaujantis verslas. Turint tiek daug judančių kūrinių, rasti tinkamą pusiausvyrą iš savaitės į savaitę gali būti nepaprastai sunku. Laimei, yra daugybė būdų, kaip personalo valdymą padaryti daug paprastesnį ir naudingesnį.
Subūrę savo projekto komandą, pamatysite geriausius būdus jiems padėti, kokius tikslus išsikelti ir kaip efektyviai bendrauti tarpusavyje. Šios strategijos tobulėja laikui bėgant, tačiau yra keletas žingsnių, kurių galite imtis, kad pagreitintumėte procesą.
Neleiskite sau aklai šokti į projektą, prieš tai neapžvelgę būdų, kaip sukurti vieningą komandos draugų grupę. Pažvelkime į keletą komandos valdymo patarimų, kurie palengvins jūsų darbą.
Pasamdykite tinkamus žmones
Rasti tinkamus komandos narius jūsų komandai gali būti sunku, tačiau tai labai svarbu jūsų projekto produktyvumui. Interviuodami ir samdydami kandidatus, susipažinkite su jais vienas prieš vieną, kad sužinotumėte daugiau apie jų talentus, įgūdžius ir stipriąsias puses. Tai leis jums priimti pagrįstus sprendimus keičiant pareigas ir pareigas.
Nustatykite pasiekiamus tikslus
Visi jūsų komandos nariai turėtų žinoti, ko jie siekia kasdien. Be aiškių ir glaustų tikslų jūsų komanda praleis terminus arba pamirš užduotis. Nustatykite tikslus kaip komanda ir taip pat aptarkite individualius tikslus su kiekvienu asmeniu, kad patvirtintumėte, jog visi esate tame pačiame puslapyje.
Sukurkite komandinę misiją
Nors jūsų komanda turėtų turėti reguliarius kasdienius tikslus, taip pat turėtų būti ilgalaikis tikslas, kurio visi siekiate. Atidarykite diskusiją savo komandos nariams, kad jie pateiktų įžvalgų ar pasiūlymų šiuo klausimu. Naudokite šį atsiliepimą, kad nustatytumėte komandinę užduotį, kurią jūs visi dirbate kiekvieną dieną.
Efektyviai deleguokite užduotis
Užduotys ir atsakomybė gali nukristi, kai prie to paties projekto dirba keli žmonės. Efektyvus komandos valdymas užtikrina, kad kiekvienas komandos narys turi darbo krūvį, atitinkantį jų įgūdžius, ir neleidžia jiems užsiimti. Dažnai tai gali reikšti kelių žmonių sujungimą, kad jie kartu atliktų tam tikras užduotis. Verslo valdymo sistemos gali būti puikus pagalbininkas šiuo atveju.
Palaikykite atvirą bendravimą
Plačiai atviri komunikacijos kanalai yra gyvybiškai svarbūs bet kokio projekto sėkmei. Naudojant tokį įrankį kaip „Toggl Plan“, galite padėti savo komandai žinoti apie terminus, individualias užduotis ir aptarti išsamią informaciją apie tas užduotis. Šie gebėjimai leidžia sklandžiai vykdyti jūsų projektą ir išvengti atsakomybės sutapimo ar terminų praleidimo.
Protingai valdykite laiką
Projektų vadovai linkę manyti, kad per dieną niekada nepakanka valandų, todėl efektyvus laiko valdymas yra pagrindinė bet kurio projekto dalis. Venkite laiko švaistančios veiklos, tokios kaip per dideli susitikimai, asmeninės socialinės žiniasklaidos naudojimas ir kiti trukdžiai. Vietoj to, patikrinkite savo komandos prioritetus naudodami sunumeruotus sąrašus ir galutinius tvarkaraščius.
Darbo apžvalgose aptarkite komandinį darbą
Atskaitomybė yra būtina norint išlaikyti veiksmingą darbo aplinką, todėl bent kartą per metus turėtumėte rengti veiklos apžvalgas. Šios peržiūros metu aptarkite kiekvieno asmens indėlį į komandą ir tai, kaip gerai jie dalyvauja. Pagirkite juos už teigiamą indėlį ir aptarkite, kaip jie galėtų pašalinti bet kokius trūkumus.
Pateikite atsiliepimą
Nuoširdus pagyrimas suteikia motyvacijos ir veržlumo jūsų komandos nariams. Savo veiklos apžvalgose pasiūlykite nuoširdžių atsiliepimų ir konstruktyvių pagyrų. Taip pat suteikite jiems galimybę pateikti jums atsiliepimų apie jūsų vadovavimo taktiką, kad įsitikintumėte, jog darote viską, ko reikia kaip vadovui.
Išspręskite komandos problemas
Deja, komandos kartais gali nesutarti dėl dalykų, todėl sprendimas yra svarbus jūsų darbo aspektas. Šios problemos ne visada išsisprendžia, todėl kartais gali prireikti įsikišti ir padėti suinteresuotiems asmenims rasti sprendimą arba pasiekti kompromisą. Išvenkite didelių grupių problemų iš karto spręsdami konfliktus.
Būkite entuziastingi dėl projektų
Visi geri vadovai žino, kad gera nuotaika užkrečia aplinkinius. Būna akimirkų, kai darbas yra sunkus ar ypač sunkus. Raskite būdų, kaip išlaikyti teigiamą požiūrį savo grupėje, rengdami konkursus ar siūlydami papildomų paskatų.
Pabaigai
Kaip projektų vadovas, terminų laikymasis ir komandos motyvavimas tenka jūsų pečiams. Naudokite šias 10 taktikų, kad padidintumėte savo komandos efektyvumą ir lengviau pasiektumėte savo tikslus. Šie komandos valdymo įgūdžiai bus įtraukti į kiekvieną jūsų vadovaujamą projektą.
Šaltinis: contorenterprise.lt